lördag 8 augusti 2009


Hej!!!!!!!!!!!!!!!

Idag har jag varit o cyklat med min vovve .... fick en springer i födelsedags present av Veronica o Linda .....

Så nu har jag hunnit testa den några ggr o det går jätte bra ...... Zam är så duktig o lätt lärd .

Idag tog vi en redig runda ..... runt hela höglandsnäs .....

vi var nog ganska så nöjda båda 2

sen har vi varit o sett på fotboll ...... Gustav är ju med i PIF ...... så vi var o kollade på en match här i eftermiddag dom vann ju guld ..... så dag har det varit full rulle ..... men samtidigt skönt ..... så nu ska man väl sova gott ..... ha en bra natt /Monica Zam,Mfl

3 kommentarer:

Med egna ord sa...

Hej!
Grattis till guldet Gustav och laget.
Skönt att du kommer iväg på cykeln..Zam måste ju älska det.
Här är det riktigt skönt väder idag..mulet och svalt..inte kallt, men riktigt skönt..
Eva och Stig skulle komma hit idag så då blir det lite kaffe..
Ha det gott på dina cykelrundor med Zam. Du får ta kort längs vägen när ni trampar på och sätta in i bloggen så man får se...
Kram

Med egna ord sa...

Hej!
Är du ute och cyklar fortfarande? hihihi..

Med egna ord sa...

jaha..och du har lagt ner det här ser jag...inget nytt..kram

Lille Zam

Lille Zam
Bara nån dag gammal.

Min bakgrund.