torsdag 2 april 2009



HEJ!!!!!!!!!!
NU MÅSTE JAG TA MEJ I KRAGEN OCH INTE KLAGA OCH GNÄLLA HELA TIDEN .... PÅ ALLT OCH INGENTING .... DET VERKAR FÅ VÄLDIGA KONSEKVENSER FÖR ANDRA RUNT OMKRING MEJ OCH DET VILL JAG JU INTE ...... INGEN SKA BEHÖVA KÄNNA SEJ MISFÖRSTÅDD OCH FEL TOLKAD ...... SOM MAN VET SÅ KAN JU VISSA SAKER TOLKAS PÅ OLIKA SÄTT ..... MEN JAG TAR PÅ MEJ HELA SKULDEN FÖR VAD DET HAR BLVIT AV ALLT ....... ANNARS SÅ GÖR VI INTE SÅ MYCKET HÄR I HUSET ...... HA EN BRA DAG /KRAM MONICA,ZAM,MFL

2 kommentarer:

Med egna ord sa...

Hej vännen!
Tycker inte att du ska lägga någon skuldbörda på dig..När jag sa att ? inte skrev svar till mig så menade jag inte att jag skulle bli kallad för någon som ljuger ang sanning..Men sanningen svider ju..så därför får jag vara försiktig i mina tankar så att jag inte försätter främst DIG i dilemma. Jag pratar inte skit om någon i min blogg (en del tolkar saker och ting galet) men sådant är mitt liv. Jag tycker bara att ni också måste få ha tid för er själv och sätta er i främsta rummet, och det är inget skitprat om någon..sen att man får skylla sig själv när man inte kan säga nej, det är inte juste. Nog om det..jag vill inte lägga mer energi på det..
Kram sis

misa sa...

Många varma kramar till min söta rara väninna :)

Lille Zam

Lille Zam
Bara nån dag gammal.

Min bakgrund.