onsdag 29 april 2009

SKÖNA MAJ VÄLKOMMEN TILL VÅR BYGD IGEN..... JA SÅ ÄR DET JU NU STÅR SOMMAREN OCH KNACKAR PÅ DÖRREN ..... VI SKA STÄLLA UT ZAM PÅ GRANS... MIN UPPFÖDARE VILL SE OM HAN ÄR DUKTIG FÖR ATT KUNNA GENOMFÖRA EN SÅDAN SAK .... MEN MIN ZAM HAN KAN HAN ..... HAHHAAH...... JO DÅ DET SKA BLI ROLIGT OCH SE VAD SOM HÄNDER....... VÄRLDENS GOASTE OCH SNÄLLASTE LILLA VOVVE ..... OM MAN NU KAN SÄJA ATT HAN ÄR LITEN NÄ NOG FÖR IDAG /HA EN SKÖN VALBORG ÖNSKAR JAG ALLA NÄRA OCH KÄRA ...KRAM MONICA,ZAM,MFL

3 kommentarer:

Med egna ord sa...

Hej!
Var håller du hus idag? Inget svar någonstan...Hoppas ni har det bra, kram

japp sa...

Heij.. har inte varit dit, blev inte så. De får nog vara.
Å jag är då ändå så trött, så jag ska sova nu, ska ju upp 5.30 igen, å iväg till utställning i Skellefteå me Carina..blir en låååång dag.

Nepp, tror vi glömmer de där.. får höra mej för sen kanske, men jag tror inte att han ens är hd-ed röntgad, då är de inte lönt.. kram på dej.. pözza vår Zamguuube. Liliz

Kerstin sa...

Gratis Monika, du har ju namnsdag idag hälsar 2-bent och 4-benta över vägen.

Lille Zam

Lille Zam
Bara nån dag gammal.

Min bakgrund.