onsdag 26 november 2008

BULLAR ... BULLAR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


DOTTERN LOTTA BAKAR BULLAR HÄR IDAG .... VAD BRA ..... FÖR JAG OCH GUBBEN HAR SKOTTAT JÄTTE MYCKET SNÖ...... SEN VAR JAG OCH 2 AV MINA DÖTTRAR PÅ BEGRAVNING PÅ FÖRMIDDAGEN ..... VÅRAN GRANNE HÄR I HÖGLANDSNÄS ...... JALLE GICK BORT 58 ÅR ....... VÄLDIGT TRÅKIGT ..... VI SÖRJER JÄTTE MYCKET MED FAMILJEN ..... HUSTRUN OCH BARNEN OCH BARNBARNEN..........IGÅR BAKADE JAG LITE BRÅTTOM BULLAR OCH SOCKERKAKA........ DET ÄR BRA ATT KAN HAR LITE FIKA OM MAN MOT FÖRMODAN SKULLE FÅ NÅN SOM KOM OCH HÄLSADE PÅ ..... DET VET MAN JU ALDRIG ..... HA EN BRA DAG /KRAM MONICA ,ZAM,MFL

1 kommentar:

Med egna ord sa...

Hej!
Åh, vad gott med bullar, jag har inte käkat någon bulle på jättelänge..mmmm, skicka hit Lotta och baka med detsamma..hihii
Skotta,skotta, skotta, hihihi, det tycker väl Zam är jättekul med all snö, han måste ju ha jättekul.
Puss och kram från sis..

Lille Zam

Lille Zam
Bara nån dag gammal.

Min bakgrund.