lördag 8 november 2008


HEJSAN SVEJSAN!

SÅ VAR DET HELG IGEN .... VECKORNA GÅR SÅ FORT SÅ MAN HINNER KNAPPT MED ..... VI HAR JU 3 SMÅ DAMER .... DOM HAR VARIT SEN I TORSDAGS...... OCH SKA VÄL BLI KVAR TILLS PÅ MÅNDAG AV VAD JAG FÖRSTOD .....NÅ JA NÅ JA ...... SÅ KAN DET OCKSÅ VARA ..... ZAM HAN ÄR SÅ SNÄLL SÅ ... FAST DOM HÄR DAMERNA SKRIKER OCH LEVER OM ..... TALA OM EN LUGN HUND .... INGET VÄSEN GÖRA HAN AV SEJ ÖVERHUVUDTAGET ..... BARA HAN FÅR VARA SÅ ÄR ALLT BRA ..... POJKARNA KÄNNER SEJ LITE SYSSLOLÖSA ... DOM HAR VARIT UT EN SVÄNG .. MEN DET VAR VÄL INTE SÅ ROLIGT VARA MED VARANDRA .... SÅ NU ÄR DOM OCKSÅ INNE OCH HÄRJAR PÅ ...... DET KOM JU EN REGNSKUR HÄR FÖR NÅTT TAG SEN ...... HOPPAS ALLA MINA NÄRA OCH KÄRA HAR DET BRA ... DET HAR DÅ VI NU I SKRIVANDE STUND .... KRAM MONICA,ZAM,MFL

2 kommentarer:

Med egna ord sa...

Hej!
Ursäkta, men nu får f-n dom ta hand om sina barn själva..vad är detta...snart kommer du också att ha fel på hjärtat av all stress..Växer dom aldrig upp..jag blir galen..Vuxna människor och ffa inte ens egna barn, gör så mot sina föräldrar, egotrippat kallar jag det för och det bör dom få höra..VÄX UPP FÖR F-N, Puss och kram..

Med egna ord sa...

Hej!
Jag vet att det är svårt att säga nej, men man måste. Ni är ju inte så fracka nån av er så jag förstår inte, när ska ni få njuta av varandra och eran egen tid????
Jag tycker också att det är roligt att ha hand om barnbarnen, men det måste vara när jag själv orkar och vill, inte när mina barn tycker att jag ska göra det, har man satt barn till världen så får man ta hand om dom också, det är väl inte så att föräldrarna ska vila och mor- och farföräldrar ska korta sitt liv med 10 år bara för det. Nä Monika, tycka vad man tycka vill, men det är inte bara jag som tycker så här, vi är många som tycker likadant. Jag vill inte pracka ner på någon, jag vill bara ditt och Lennarts bästa, ni är för snälla för att gå under så tidigt, ni har så mycket kvar att njuta av i livet, inte bara att passa barnbarn. Kram från sis

Lille Zam

Lille Zam
Bara nån dag gammal.

Min bakgrund.