måndag 24 november 2008

SNÖ SNÖ!!!!!!!!!!!!!!

JA SÅ VAR DEN JÄKLA VINTERN HÄR ..... SNÖ SNÖ SÅ LÅNGT ÖGAT KAN SE...... SKOTTA SKOTTA .... HÄR BLIR MAN JAGAD UT I SNÖ STORMEN .... FY TUSAN ..... FÖRSTÅR INTE VARFÖR DET MÅSTE KOMMA SÅ MYCKET ELÄNDE .... VARFÖR KAN DET INTE VARA LAGOM...... MEN NÄÄÄÄÄÄÄÄ.... DET SKA VARA SÅ MYCKET SÅ MAN FÅR ONT I HELA KROPPEN AV ALLT SKOTTANDE ..... JAG OCH GUBBEN HAR VARIT UTE HELA FÖRMIDDAGEN OCH TAGIT HAND OM ELÄNDET .... MEN DET ÄR JU TUR ATT DET INTE ÄR KALT I ALLAFALL ...... FÖR DÅ HADE DET INTE VARIT ROLIGT VARA UTE ..... NÅ SLUT GNÄLL NU ...... TA NYA TAG OCH BARA SE FRAM ÅT ..... KRAM PÅ ER ALLA DÄR UTE /MONICA ZAM ,MFL

3 kommentarer:

Unknown sa...

HAHA vi har gjort samma sak som ni skåttat SOM TOKAR

Med egna ord sa...

Det är bra med motion, man får se det så, hihi. Har det kommit lite flingor men inte mycket, men kallt är det. Jag har varit hos Eva idag, Sven hämtade mig 15.00, sen åkte vi till Patrik, han har svinkallt i sitt storarum, så Sven ska väl hjälpa honom lite med isolering. Nu ringde tfn så jag fick gå ner med tfn till Sven i källaren, usch, vad hjärtat slår, jag klarar inte av att gå i trappor, vad ska jag göra, usch..
Kram sis

japp sa...

Heeij Znygg-Zam.. hur har du de?
Visst jäklas du lite me matte å husse nu å busar å river ner snön de skottat upp.. gör de vettja.

Vi måste komma å puzza på dej snart, de var ju så längesen..pözz på nosen, kram på dej me, joo, å matte me då.. jaja, hehehehe.

Kram gamm-matte å lilziz Helan

Lille Zam

Lille Zam
Bara nån dag gammal.

Min bakgrund.