söndag 12 oktober 2008

God kväll!!!!!

JAHA DÅ VAR JAG HÄR IGEN...... DAGEN HAR VARIT LUGN...... LILLA LINN KOM OCH HÄLSADE PÅ HOS OSS,FÖR STOREBROR VAR PÅ KUSIN GUSTAVS FÖDELSEDAGSKALAS PÅ BOWLINGHALLEN I STAN , SÅ JAG OCH LOTTA SKJUTSADE HEM DOM 2 SMÅ LIVEN TILL LULEÅ ....... SÅ NU ÄR MAN HEMMA IGEN ...... VERONICA OCH JONAS HADE VARIT OCH HÄMTAT ZAM SÅ HAN FICK FÖLJA MED DOM UT I SKOGEN OCH SPRINGA AV SEJ LITE .... SKÖNT FÖR DET LILLA LIVET ....... JA SÅ NU ÄR DET JU KVÄLL IGEN OCH EN NY DAG PÅ INTÅGANDE ...... SNART HAR JU BARNEN HÖSTLOV FRÅN SKOLAN OXSÅ OCH DET BLIR JU BRA ..... FÅ SE DÅ VAD MAN SKA HITTA PÅ MED DOM ........ HA EN BRA KVÄLL..MONICA,ZAM,MFL

1 kommentar:

Med egna ord sa...

Tjena!
Har du också sprungit i skogen? Du kanske jobbar nu? Jag sitter här i min ensamhet, barnen sover. Jag ska också gå och lägga mig snart.Kram sis

Lille Zam

Lille Zam
Bara nån dag gammal.

Min bakgrund.