torsdag 16 oktober 2008

ZAM HETER JAG!!!!!!!!!


HEJ!!!!!
HÄR ÄR JAG SJÄLVASTE BUSEN OCH HULIGANEN I FAMILJEN BUSKA ..... VISST ÄR JAG VÄL SÖT ... VÅGA INTE SÄJA NÅTT ANNAT .... FÖR MIN MATTE TYCKER ATT JAG ÄR VÄRLDS BÄST ...FAST JAG TROR JU ATT DET ÄR FLERA SOM GÖR DET ..HAHAHAH....... NOG OM MEJ NU ....... MATTE SKA JU OCH JOBBA IGEN . SÅ JAG FÅR VARA HEMMA MED HUSSE OCH DOM 2 GRABSEN SOM BOR HÄR .... MEN DOM ÄR JU LITE RÄDDA FÖR MEJ ÄN FÖR JAG ÄR JU SOM SAGT VAR EN RIKTIG BUSE SOM NAFSAR PÅ DOM ,OCH DET GILLAR DOM INTE ..... HA EN BRA KVÄLL... ZAM,MATTE, MFL

3 kommentarer:

Med egna ord sa...

Hej! Du jobbar och sliter. Jag har ledigt nu i fyra dagar, ska bli skönt.Barnen sover nu och jag känner mig också jättetrött. Nu var i allfall allt klart vad gäller sven och kompani, ska bli skönt att slippa surret runtomkring. Hälsa till alla på lördag i Lahdenpää och säg att vi tänker på dom. Kram sis

Tossemajsan sa...

Vilken snygging! =) Hoppas att allt är bra med er! Kramar

japp sa...

Heeij gooZam.. å monkan förstås.
Såklart du e scnögg.. du kommer ju från mamma Lowiz.. min Lowiz såklart.
heheheh.
Hoppas ni har de bra..jag ska vila en stund tror jag, så jag orkar jobba inatt..kram på er, ha en bra helg, å hälsa alla där uppe imorrn på begravningen, tyvärr kan jag ju inte åka me själv.. jobb, jobb å åter jobb. kram lilziz.

Lille Zam

Lille Zam
Bara nån dag gammal.

Min bakgrund.