onsdag 29 oktober 2008

USCH USCH

HEJ!!!!!!!!!!!!!!!!
JA JAG SÄJER USCH USCH ÄR SÅ LESS PÅ LIVET JUST NU... INGENTING KÄNNS ROLIGT ..... VARKEN ATT VARA MED ZAM ELLER NÅGON .... FAST HAN ÄR JU LJUSET I MITT LIV JUST NU ..... ALLA HANS TOKIGA PÅ HITT NÅGON GÅNG OM SÄNDER ..... MYCKET SKRATT...... FAST DET ÄR JU KLART ATT ALLA DAGAR INTE KAN VAR LIKA SÅ ÄR DET JU ....... VET SNART INTE VAD JAG SKA HITTA PÅ ..... ÄR SÅ ALLMÄNT LESS BARA ... HÖST TRÖTT KANSKE .. JAJA SÅ KAN DET JU OXSÅ VARA ..... BARNEN HAR JU HÖSTLOV SÅ DOM ÄR JU OXSÅ RUNT ENS BEN HELA TIDEN ..... O DERAS UPPTÅG ..... MMMMM...... NÄ NU ÄR DET DAGS SLUTA SKRIVA FÖR IDAG .... MONICA,ZAM,MFL

2 kommentarer:

Unknown sa...

Du behöver muntras upp tror jag.... måste komma o hälsa på dig :) Då kan vi vara lika bitchiga båda två *S*

japp sa...

Heij.. usch, trist me såna dagar.. men duu, efter regn kommer solsken, de vettu juh.. snart blir de bättre, men duu, DU MÅSTE FÅ KOMMA LITE BORT Å VARA ENSAM, DU HAR HAFT FULL RULLE IGEN ETT TAG!!!
Man orkar inte alltid huuur mye som helst, eller hur. Nee, ta me dej Raija vettja å hitta på nåt skoj eller så, de skulle väl vara kul.

Ha de bra nu ziz.. kram på dä, å krya på din dåliga dag.. jag vet att de snart blir bra, keep up the smile! kramiz lilziz.

Lille Zam

Lille Zam
Bara nån dag gammal.

Min bakgrund.