måndag 29 december 2008


GRATTIS GRATTIS TILL OSS SJÄLVA....... VÅRAN DAG ...... HELA 37 ÅR

3 kommentarer:

Med egna ord sa...

GRATTIS TILL MIN KÄRA SYSTER OCH HENNES MAN PÅ 37-ÅRS DAGEN!
Hoppas att ni har det riktigt mysigt i snön däruppe...Kram från mig...sis.
Jag har

japp sa...

HURRA, HURRA, HURRAAAAA.. PÅ ER 37.E BRÖLLOPSDAAAA!

Oj, plötsligt kände jag att jag börjar bli äldre..hihiih.. på fredag vettu.. å jag var ju er lilla brudnäbb.. de kommer jag allt ihåg, blott 4 år, hihi.

Upp i halmen å kramaz.. ha en myzig bröllopsdag..kram i kubik.. liliz mfl.

Med egna ord sa...

Hej min älskade storsis!
Idag har jag inhandlat min 50-års present, en HP bärbar dator.
Jag försöker att lära mig den där telefonen också, så det tar lite tid med att skriva sms ibland.
Jag och Alvie har varit på stan och shoppat idag, först datorn, sen handla vi stövlar till Alvie, sen handla vi en stor fin duk på Åhlens och sen fika vi, kaffe, hallon-MER och två cheescake, mmm gott..och sen gick vi och hämta datorn och sen åkte vi hem. Så nu ska jag ta två huvudvärkstabletter innan jag börjar med att skala potatisen till gratängen. Vi handla också en överraskning till alla som kommer ikväll, 10 st, E, S, D, P, D, E, A, P, ja det var alla samt jag och gubben. Önskar att vi kunde fira Nyår tillsammans nångång..
Ni får ha ett riktigt GOTT NYTT ÅR! och krama gubben och grabbarna + vovven från lillsis..Kram

Lille Zam

Lille Zam
Bara nån dag gammal.

Min bakgrund.