torsdag 11 december 2008

SÅ VAR DET TORSDAG SNART FREDAG...... HAHAHAH SKÖNT ELLER VAD MAN SKA SÄJA ....... HÄR HAR VI FULL RULLE MED 6 ST BARNBARN..... SÅ LIVET ÄR ETT KAOS JUST NU ....... ELLER ?????????.... TACK MIN LILLA SYSTER FÖR DEN DÄR AWARDEN MEN JAG VET INTE HUR JAG SKA HÄMTA DEN ..... ÄR JU INTE SÅ HAJ PÅ SÅDANA SAKER....... MEN DET LÖSER SEJ NOG DET MED ....... JA MAN BLEV EN STOR FAMILJ IGEN PÅ GAMLA DAR .... 6 BARN O EN GOSSIG VOVVE SOM KANSKE INTE ÄR SÅ GLAD ÅT ALLA BARNEN FÖR HAN BLIR JU BARA TILLSAGD ATT GÅ O LÄGGA SEJ ...... SÅ IDAG NÄR JAG FOR TILL VC SÅ FICK ZAM FÖLJA MED ... LILLA STACKARS KRAKE .... IGÅR VAR HAN SÅ GO NÄR VI SATT O SÅG TV KLEV UPP I MIN FAMN O FÖRSÖKTE BERÄTTA ATT DET NOG VAR JOBBIGT FÖR HAN ...... HAN ÄR SÅ SNÄLL SÅ MAN FATAR SOM INTE ATT HAN ÄR JU VALP FAKTISKT ...... VÅRAN GOA GOA ZAM ....../HA EN BRA DAG ALLA NÄR KÄRA O VÄNNER FRÅN FMILJEN BUSIDUS

1 kommentar:

japp sa...

Heeij.. såklart han e så goo, de vet du juh.. du vet ju vart han kommer ifrån..heheheh;-)
Skämt åsido.. men duu.. Man högerklickar på bilden, väljer spara bild som...
åsså väljer du vart du vill ha den, i vilket fack, åsså spara.

Sen då du ska ha fram den i ditt inlägg så trycker du ju på bilden ovanför där du skriver å söker i rätt fack, å trycker för över...
Men jag kan iof sätta in den åt dej, så får du gå in efter mej å skriva inlägget som hör till.. "Pennan" under du vet!

kram på dä.. fattar inte hur du pallar.. men man måste väl ibland.. tur att gooZam är så snäll..pöss på nosen Zam, å kram ziz.. från mej, lilziz.

Lille Zam

Lille Zam
Bara nån dag gammal.

Min bakgrund.