onsdag 3 december 2008

Hej!!!!

HEJ ALLA DÄR UTE !!!!!!!!!!!!!!!!!!
JA SÅ HAR MAN SKOTTAT SNÖ IGEN ... GUDARS SKYMNING SÅ LESS MAN ÄR ...... JAG VILL BARA SOVA KÄNNS DET SOM .. ÄR SÅ TRÖTT SÅ TRÖTT ..... ALLT KÄNNS GANSKA SÅ MENINGSLÖST JUST NU FÖRSTÅR INTE VARFÖR DET BARA ÄR SÅ .....BAKATS HAR DET GJORTS IDAG OCKSÅ ... LUSSEBULLA OCH MUFFINS ...... JAJA TUR LOTTA IDES BAKA LUSSEBULLARNA FÖR ANNARS SÅ HADE DET NOG INTE BLIVIT GJORT HELLER ... JAG HINNER JU INTE VARA ÖVERALLT ..... FAST JAG SKULLE NOG VILJA DET ..... NÄ HA EN BRA KVÄLL /KRAM MONICA ,ZAM,MFL

1 kommentar:

japp sa...

Heeij.. joo, visst är de, men jag förstår dom samtidigt..himla jobbigt å måsta lämna bort, för det är ju en fin familjemedlem.
Men går det inte så går de inte.

Hur mår min gooa Zam idag då?
Å resten av familjen?
Duu, nu e de ju inte mye skottanden, de tinar juh.. hoppas de kommer en laddning till sen innan jul iaf, för slask å halka vill jag inte ha..

Vera sms.ade igår, de kommer hit till jul, kul, kom ihåg att det är iaf 19 år sen vi firade me Vera sist.. då Sara var liten å Sofie var i magen.. japp.. hos er på Båtskatan.Guu, så roligt.. nu e de bara mer surr på er, så kommer ni me, å mamzen såklart.

Kram på er, surr,surr,surr,surr..hehehehe.. pözza min gooa Zam.. bye lilziz.

Lille Zam

Lille Zam
Bara nån dag gammal.

Min bakgrund.