torsdag 25 december 2008

JUL JUL

JA SÅ VAR JULAFTONEN TILL ÄNDA ...... SKÖNT SKÖNT...... ÄR INTE GLAD ÖVER DESSA HELGER MED EN MASSA SAKER SOM MAN MÅSTE KÖPA ...... RENA RAMA HYSTERIN ....... JA SÅ VAR MAN IGÅNG OCH KLAGA IGEN ..... FATTAR INTE VAD DET ÄR FÖR FEL PÅ MEJ JAG KÄNNER BARA ATT ALLT SÅDANT HÄR KAN VARA INGET SOM JAG LÄNGTAR EFTER DIREKT ...... BARA DYRT .....IDAG ÄR DET BRA VÄDER FÖR ATT VARA UTE OCH PROMENERA HADE TÄNKT TA ZAM MED MEJ OCH GÅ UT EN SVÄNG ... HAN ÄR JU INTE VAN ATT GÅ I KOPPEL...... LÖS HUND PÅ GÅRDEN DET ÄR VAD HAN ÄR VAN VID ....... GANSKA SÅ BRA FÖR MAN BEHÖVER JU INTE VARA OROLIG ÄN I ALLA FALL AT HAN SKA STICKA IVÄG ...... MEN DET KOMMER NOG DET OXSÅ NÄR HAN SKA TESTA ...... MEN DET FÅR MAN JU TA DÅ ELLER ??????..NÅ ALLA MINA NÄR KÄRA HOPPAS NI HAFT EN BRA JULAFTON OCH FÅTT MÅNGA PRESENTER ...... SJÄLV ÄR VI VÄL NÖJDA MED VAD VI FICK .... FÖR VI VILLE INGET HA ........ KRAM PÅ ER ALLA OCH EN GOD FORTSÄTTNING /MONICA ,ZAM ,MFL

4 kommentarer:

japp sa...

Hejhej... jobbar gör man, så jag kikar in en sväng hos er.
Bidde de nån sväng me Zam?
Jag gick en långis me Lily...hennes riktigt första lång-långprommis, skönt var de.. men hon är ju rolig den där.. hon ser spöken överallt verkar de som..hahahaha.

Men duu, jag sa ju de..
Hade ni varit här hade du inte behövt stå å göra en massa, du hade ju inte ens behövt pejja för nåt, förutom då era klappar till barnbarnen åså.. men de avgör ni ju såklart själv.

Nu bidde de istället över en massa.. onödigt juh.
Såå himla trist att ni inte kom, de slutade ju så tidigt...tjejerna var me så tråkade att de slutade fort, halv 10 är ju bara eftermiddag..bara gå å sova då, sa dom.

Menmen..nästa jul hoppas man bli bortbjussad, så slipper man vara hemma, då har jag ingen hemgångsvett..hehehehe.
Menmen, nu ska jag jobba på.. kram på er.. vi ser väl om vi ses nångång..;-) Kram liliz

Med egna ord sa...

Hej och God Jul!
Så då var det överstökat, skönt säger du. Jag tycker det tar slut alldeles för fort, alla ska hem så tidigt och man har ingen ro, bara hem, hem, hem. Jag är hemma när jag får vara med ungarna.
Nå, vad blev det för kul på julafton? Fick ni några fina julklappar? Nyfiken som man är.
Puss och Kram..sis

japp sa...

PÖZZ PÅ DÄ ZAM!!!!

japp sa...

Hejhopp din lilla sockertopp... åsså vår gooa Zam förstås..hehehe.

SÅ hon väntar mej.. men nog ska vi väl komma nån dag.. jag jobbar ju nu hela helgen, 12 tims imorrn sen fm på söndag.. å em på måndag.
Får väl se hur veckan ser ut sen.. nyår å födelsedag.. men de ska väl hinnas me en liten gir till highlands..hoppas jag.

Hur verkar de gå för goa Luna då.. jag tror säkert de funkar fint.. nog får kerstin fason på henne såklart. Vi kommer förbi nåndag, så får vi fixa ett möte me vår huligan me..hehehe.

Nepp, nu ska jag kika vidare lite.. måste ju svara på inläggen åså, har jobbat hela dagen, å varit trött så satiken.. usch.
Ni får ha de jättebra.. kram på er å en bautastörsta kram till Zam.. bye liliz.

Lille Zam

Lille Zam
Bara nån dag gammal.

Min bakgrund.