söndag 14 december 2008




JA MIN DAG BÖRJADE INGE BRA ...... VAKNADE MED VÄRLDENS VÄRK I MIN HÖGRA HÖFT...... HUGALIGEN ..... INGET ROLIGT ..... SEN HADE LILLA ESTER HITTAT PÅ ELÄNDE SOM JAG VAR TVUNGEN TA HAND OM..... OJ OJ...... SÅ GÅR DAGARNA HÄR I HIGHLAND ...... ETT STÄNDIGT DAGIS FÖR BÅDE STORA OCH SMÅ ..... HAHAHAHA..... ELLER VAD MAN NU SKA SÄJA ......HAR VARIT UTE MED TJEJERNA PÅ FÖRMIDDAGEN OCH ZAM SÅ KLART ...... DET ÄR JU SÅ HÄRLIGT UTE .... INTE KALLT I ALLA FALL ... SÅ DET BLEV EN BRA FÖRMIDDAG ........ MEN SEN VÄGRADE DAMERNA SOVA MIDDAG ...... SÅ DET BLEV JU KAOS ...... .... HADE JU TÄNKT FÅ VILA EN STUND JAG MED ....... MEN EN STOR NIT GICK JAG PÅ .....JAJA NU HAR JAG SKRIVIT NOG FÖR IDAG /KRAM TILL ALLA NÄRA OCH KÄRA FRÅN OSS PÅ DAGIS I HIGHLAND

2 kommentarer:

japp sa...

Hey älskesis.. jaadu, du vet ju varför jag tycker du är så värd de fina nobelpriset hörru..
Men du får inte ta ut dej för den skull.. du behöver ju få vila me, å nu då du inte är riktigt frisk heller.. usch. Krya på dej..
Å duu.. så goo han är världens bästa Zam.. jäkla schnöggiz där.. å ett öra upp juh.. jättefin. Du får skicka över lite färska bilder på honom. Kramiz lilliz.

Unknown sa...

Ska försöka hinna till er FÖRE jul... har bara haft så mycket just nu... som säkerligen ni med med alla barn *L*

Lille Zam

Lille Zam
Bara nån dag gammal.

Min bakgrund.